Monday 30 January 2012

Haiwan kesayangan :)


hello-2 !!!
 saya ingin m'ceritakn kucing kesayangan saya ... Arinie saya tidak hadir ke sekolah kerana badan tak sedap . pada pagi tadi , saya m'dengar kucing saya menjerit ' MIEOW-MIEOW ' ..  saya tnye larh kenapa , dye masih m;jerit 'MIEOW-MIEOW' . saya ingat dye sakit !! yelarh dye baring jeaa dan m'jerit . tiba-2 bontot dye b'darah dan keluar kepala baby .. rupanya-2 dye m'lahirkan 3 ekor anak kucing yg sangat comel , dan dye selamat m'lahirkan anaknya . b'mcm warne bulu anak dye .. kalau anda ingin melihat anak kucing tuhh , sila tengok gambar d'atas ???? itu larh ibu dan anak kucing . bagaikan kasih syg manusia .. ibu m'yayangi anak dye ..semenjak dye m'lahirkan anak dye tuhh , dye kuat makan n garang. tak berani saya nak manjakan dye . ADUSH !!!! sungguh comel MEREKA .... itu saja cerita saya buat masa nie . BUBYE
THE WRITER BY LEIYA BYVY 

No comments:

Post a Comment