Friday 3 February 2012

Happy birthday to my friend qieyla kamao :)

assalamualaikum awak-2 ..
 saya ada cerita , nak d'beritahu . hari ini ialah hari BIRTHDAY kawan saya aqilah .saya sayang dia sangat . sebab itulah saya dan 4 orang kawan saya telah m'buat KEJUTAN pada birthday . dekat dalam kelas , saya tanya aqilah stayback tak arinie . dye cakap taknak larh . dye mcm tahu-2 jea saya nak buat suprise .. so , saya cakap larh jom larh stayback aqilah . pleasssss . nthen dye fikir-2 dulu , lepas rehat baru dye ckp 'oke , kita stayback . saya dan 4 orng kawan saya mula brasa gmbira . pada wktu abis sekolah , kitaowg prgi larh kat taman assunta kononnye ckp larh nak duduk jea . last kali time tga nak jalan sampai taman , saya mula keluarkan tepung nthen terus baling kat aqilaaah . saya cakap SUPRISE !!!! hihihihi .. dye mula larh lari .. tapi kitaowg pun kena juga tepung , yelerh aqilah tak puas hati nthen dye pun baling tepung sekali kat kitaowg . abis muka semua b'tepung . so , kitaowg apalagi , SNAP larhh . cantik kodd muka masing . kakakakakaka .. saya mmg syg kawan saya sngat , mereka semua baik-2 .. rasa cukup sini aja larh saya ceritakan . kalau ada masa , nnti saya cerita lagi eaa . jmpe lagi awakk .. BUBYE :)
THE WRITER BY LEIYA BYVY 

No comments:

Post a Comment