Monday 6 February 2012

bad fever :(

hye you all :(
 hari ini , saya tak sihat . ermmm . saya nak larh cerita sikit kat kowg , tak ada larh saya nak tanggung demam nie sendirian . rasa macam tak buley jalan . lenguh-2 badan pun ada , maybe i happy sangat kodd b'cuti sampai demam . makn pun tak selera , rasa muntah-2 jea . hari aku langsung tak buat pape kerja . ishhh .. ptg tadi mama saya ajak prgi klinik , saya kata tak nak . mama saya apa lagi m'bebel jeaa . dye kata sakit-2 , tapi tak nak prgi klinik . saya pun kata : mama , saya letih larh n tak larat bangun . hari ini seharian saya tak on fon , sbb da tak larat nak text or angkat call . you all doa-2 kan larh saya cepat sembuh eaa ..AMIN !!!! oke setakat ini sahaja saya larat taip . oke larh saya nak rehat . bubye ...
THE WRITER BY LEIYA BYVY 

No comments:

Post a Comment